SERVIS

xxxxx – prijímací technik

 

mobil: 09xxxxxxxxxxxx
pevná linka: 044/xxxxxx
e-mail: xxxxxx@unicar.sk

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxx

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxx

 

xxxxxxxxx

xxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxx

 

xxxxx

xxxxxx

xxxxxxxxx

xxxxxxxxxxx

xxxx

x

xx

xxx

 

Komplexné vybavenie poistnej udalosti v autorizovanom servise

Zverte opravu poškodenia Vášho vozidla autorizovanému servisu a všetko vybavíte na jednom mieste.
– pomoc pri nahlásení poistnej udalosti
– obhliadka vozidla bude vykonaná priamo v autorizovanom servise, nemusíte už nikam chodiť
– oprava Vášho vozidla bude vykonaná v súlade s normami výrobcu, takže nestrácate záruku
– faktúra je uhradená poisťovňou priamo servisu, platíte iba spoluúčasť (1)
– počas opravy máte zabezpečenú mobilitu (2)

(1) V ojedinelých prípadoch môže byť poisťovňou odmietnuté vystavenie krycieho listu z dôvodu neukončeného šetrenia poistnej udalosti. Z tohto dôvodu môže byť servisom požadovaná úhrada celej sumy za opravu.
(2) V závislosti od disponibility náhradných vozidiel. Informujte sa vo svojom autorizovanom servise.

OBJEDNÁVKA DO SERVISU

Menu